Yey, bokad!

Japp japp, här sitter jag och är den där hatatde telefonförsäljaren som ringer folk klockan 20.30 mitt i C.S.I och prackar på en sminkdag på the studio, yeaaay. Nej så jobbig är jag inte riktigt. jag säljer ju faktiskt ingenting. bara erbjuder, osch vad duktig jag blev nu..
kan ju bara påpeka att jag har aldrig haft sådan träningsverk i käften som den som uppstått nu. detta innebär inte att jag gillar telefonsvarare bättre, mest irriterande. nästa lika irriterande som när pojkvännen svara: NEJ det är hon nog inte intresserad av, ring inte hit igen!? Okej, 1 vad vet han om smink? 2 vad vet han om tjejer? 3 är han tankeläsare? typiskt män..
inte e jag bitter för det, slutar ju jobbet nu var faktiskt inte sämsta säljare idag och snart kommer bror och maria :) WHI!

Japp japp, mer uppdatering imorn kanske!
Ha de /J

Kommentarer
Postat av: anti n

2008-09-04 @ 22:30:22
Postat av: Anton

Hoppsan, jag råkade slinta med fingrarna. Men ringer ni folk i Sverige? Eller hur är det egentligen? Ni kanske är ena hejare på flytande försäljar-spanska? Have a nice one. Nu åker vi om 48 timmer.. aah!! :D



2008-09-04 @ 22:48:43
Postat av: J

Sweeeeeeet. snart kommer ni till oss, när? när ? när ? :P nej vi ringer till svenskar! så bra är vi inte dock..hehe, ses snart. in i dimman eller hur var det?

2008-09-05 @ 14:03:08
Postat av: Anton

Japp, vi åker ut, i det vackra kontineten där de öppna värderingarnas ängar och otroliga fält av lycka låter oss breda ut våra kroppar i all oänderlighet av välbehag, IKVÄLL!!!!! Så ca 6 timmar kvar nu! Vi ses när vi tagit oss via köpenhamnberlinpragbratislavabudapestwienmilanomonaco-svängen:)

IN i dimman indeed my good friend;)

2008-09-06 @ 18:04:37
Postat av: J

Haha, ja just det..har ni nått köpenhamn än? skakat av er snökängorna och de tjocka sundsvallspälsarna... här skiner solen och bjuder på smaskiga 29 grader :P ta ert pick och pack och kila ner hit snart ! Ha det grymt på resan.

2008-09-08 @ 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0