Vi lever...

Och vi har inte glomt bort var blogg o vara kara lasare, dock har vi sma problem med att komma at en dator. Nu har vi hittat ett internetcafe i narheten och ska forsoka bli battre pa det.


Var nya lagenhet ar jattemysig och alldeles perfekt. Tar tva minuter att ga till stranden (inte for att vi har tid med det nu nar vi ar hart arbetande manniskor). Forsta kvallen i lagenheten var dock lite traumatisk for mig. Josefin & Julia hade lamnat mig ensam med mp3 och bok medan de gick till urbany for att att blogga. Nar jag krupit ner i sangen o stangt persiennen men inte dorrarna (for da dor man av varmeslag) tycker jag att jag hor konstiga knappanden, men jag ignorerar dem. Sedan hor jag steg i uppgangen och det knackar pa dorren! WHAAAA! WHO CAN IT BE? Springer upp i bara t-shirt o trosor letar upp en nyckel (tror att det nog ar julia o josse) kollar ut genom nyckelhalet (vid detta laget har jag avslojat att ngn ar hemma eftersom det ar sjukt lyhort) och dar star klent klark och scmuzchko. "Hello guys!" sa jag och bjod in dem. Efter typ 40 min av telefonforsaljningsovande och nagellacksmalande kom de andra hem, tur, for da hade jag trottnat pa att underhalla superhjaltarna.

Igar hade vi besok av 3 tjejer fran det nya jobbet som verkar helt okej. Alltsà jobbet, eller ja, tjejerna ocksa for den delen! Nu ska vi aka dit. Lovar er fler inlagg (redan skriva) senare i veckan. / J

Kommentarer
Postat av: Anonym

helå, jag har en liten fråga till mina spanjorskor!

alla snackar om den STORA fontänen i barce.VAD ÄR DETTA? googlade lite o den finns, men har ni kollat på den?missyou pöss

2008-09-02 @ 13:22:43
Postat av: Caro

Men är du knäpp (antar att J är min syster)? Släppte du in två främmande karlar? Skärp dig i så fall...

2008-09-02 @ 16:07:55
Postat av: antonia

hallåå brudar!

tänker allt på er där nere vid medelhavet!! snart kommer jag o Emelie neeer :) bokade o klara, den 25e oktober kommer vi!!!! wihooo. ta hand om er

2008-09-03 @ 17:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0