Thank God it's friday!

Ojojoj, knappt en timme kvar tills det faktiskt, otroligt nog, är HELG!

Vaknade upp idag vid 11-tiden, bikinin och flipflops på. Hugo sov och de andra nissarna flängde ju upp vid kvart över sju imorses och for till jobbet, så jag såg fram emot lite kvalitetstid på playan alldeles på egen hand. Men ICKE.

Vart är solen!?!

Istället drog jag mig iväg till internetcafét och spanade lite på nya lägeheter. Försökte lägga upp ett nytt fotoalbum men det slutade i katastrof så jag får försöka en annan dag istället..
Kikade på klockan och kom fram till att om vi inte skulle komma sent till jobbet var det dags att dra. Sprang hem och där fann jag Hugo som satt iförd handduk lugnt knaprandes på sina frukostflingor. Jag gjorde mitt bästa för att snabbt sätta fart på denna sega människa och en kvart senare studsade vi iväg mot metron, jag i panik och Hugo långsamt lufsande trettio meter bakom mig. Pust.

Men tro det eller ej, med min fart hann vi ändå till jobbet i tid (typ), där jag mötte Julia & Tjorven i dörren.

Eftersom att vi var ute igår(hiphop/r&b klubben Otto Zutz med jobbet) och kom hem sisådär vid 4 så var de på sitt piggaste humör efter en hel arbetsdag. Men det stoppade dom inte från att planera in förfest hos oss ikväll, inte mig emot! Så fredagsnatten spenderar vi antagligen på Opium, nu är det helg och det ska firas!


P.S. Fridaynight = Ben&Jerrysnight
Som vi har längtat!

Våra "det-här-ska-vi-eventuellt-göra-i-helgen" planer:

Åka till IKEA.
Åka iväg till en strand som liknad paradiset en bit utanför stan.
Gå på mamma-mia på spanska.
Gå till köpcentret där vi bor och bara frossa i glass, kaffe, mat och annat.
Dricka öl med Fanny & Klara.
Jobba. Fast det vill jag inte, men Navid (teamleader) försöker tvinga oss.. för 30 euro!?! Inte värt en helgdag.

Hepp, vi får väl se vad som händer.

Ha det gött allihopa!
/JF


Kommentarer
Postat av: Alexander

Hey vilken fin blog, Och HELVETE vad mycket inlagg!

det verkar som att ni klarar er iaf, najz. Ha en forjavla fin dag eller kvall eller vad ni nu har dar ni ar nu, ingen aning faktiskt. Xoxo, Gossip girl

2008-09-13 @ 13:17:11
URL: http://australienbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0