Sista sommardagen!

Ja, kanske var det idag. Igar var det Razzmatazz sa vi vaknade till liv framat 14 och da begav vi oss ner till playan. Sofia anlande igar fran Schweitz (eller hur i hela friden det stavas), sa nu har vi tre icke-spanjorer att ta hand om. Dar stannade vi ett par timmar, varmt o skont bade pa land och i vattnet. Solsken ja tack!

Idag ar det ocksa dags att borja packa, vi flyttar ju ut ur var lagenhet pa tisdag.. Kanns lite vemodigt men samtidigt riktigt kul! Vi ska ju nu flytta ihop med var van Jessica fran Lulea pa onsdag, da blir det inflyttningsmiddag minsann!

Ikvall ar det promenad som star overst pa schemat, sen har vi bjudit over Hugo, Mimmi, Tove och Lollo pa hederlig svensk applepaj kl 22. Sa dags att borja baka!

Annars mar vi lika bra som vanligt. Vi pratade om det en annan dag, och kom fram till att man ar glad och lycklig hela tiden nar man ar har. Som att leva i en drom, skulle man kunna saga!

Jag (Josefin) har aven bestamt preliminardatum for hemresa, 15 dec. Da ses vi!

Manga spanska kramar
/ las chicas rubias

Kommentarer
Postat av: Mor

Så himla kul det verkar. Det är härligt att läsa, hakuna matata!

Hoppas att ni får behålla det fina vädret ett bra tag till, för nåra gummistövlar ingick väl inte i din megapackning antar jag?

Här dricker vi gaspacho, hur det nu stavas, i tetrapack och försöker få lite Spanienkänsla,men inte ens myrorna infinner sig...

Men vi har i allafall ett fantastiskt höstväder, med 15 plus och strålande sol, alltid nåt!

Ha det gott! Alla hälsar! Kram!

2008-09-28 @ 20:45:47
Postat av: Jos

HAHA! Det ringde precis ett 08-nr o jag tänkte väl att det var ni, så jag svarade "HALU!". Människan i andra änden började presentera mig o jag var jätteinställd på att det var ni. Sen ville hon prata med Sven, då förstod jag att det inte var ni.

2008-09-30 @ 19:29:49
Postat av: Annie

Ringde en kollega till er idag och ville sälja glocalnet abonnemang. :P

men då sa jag att du redan försökt josse :)

då sluta han tjata!

Här är det höstigt och mysigt nu, mer än vad ni kan säja! Igår natt stormade det och jag trodde rutorna skulle blåsa in :)

Hade!

2008-10-06 @ 21:30:09
Postat av: Jos igen!

2008-10-10 @ 12:45:18
Postat av: Jos igenigen

hoppsan! Det jag skulle skriva är att det blir ju jättekul för mig när du kommer hem! Då kan vi åtminstone fira jul o nyår ihop! Ehh. Ni uppdaterar sinnesjukt dåligt o svarar inte på mina mail (har bara skickat ett men ändå) frågan är VAD GÖR NI PÅ JOBBET?! o du josse! Gissa vad dom sålde i USA?! Juste Heavy water. Tog kort på den!

2008-10-10 @ 12:47:13
Postat av: Anonym

jag länktar redan tills den 15!!

2008-10-16 @ 19:31:57
Postat av: antonia

Heej, det var megalängesen jag läste här så det var görskoj att uppdatera mig lite :)

Nästa helg kommer vi, då får ni vara beredda på mer besök!!! KRAAAM

2008-10-17 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0