Men helgen då!!

Vi har ju glömt att berätta om helgen. Vilken miss. Jaja, bättre sent än aldrig, right?

I fredags var det förfest hemma hos oss som gällde, några nya tjejer från the studio joinade oss och det hela slutade med att vi hamnade på Shoko, en av klubbarna nere vid stranden. Kul kväll!

På lördagen flög vi upp ur sängen och sprang iväg till playan, snart är säsongen slut och de sista soltimmarna ska utnyttjas till max. Tove hade vi med oss också, trevligt trevligt!
Senare var det dags att träffa Titti o co för en sväng i Raval. Vi hittade mycket som föll oss i smaken, bl.a. ett antal sjalar och T-shirtar från butiken Pimp. Coolt värre.

Vi återvände till Raval senare på kvällen där 3 J:n + Tove avnjöt en italiensk middag av första klass. Sedan flängde vi iväg till Jocke & Sophie på Plaza Universitat för ännu en telemarketingförfest. Det hela resulterade i att vi hamnade nere i Port Olympic med bögar i blinkande glasögon, Klara på sitt bästa humör och jo, det är sant, slagsmål mellan två J:n.

Söndagen spenderades också på playan, men nu i sällskap av Basse som är och hälsar på oss. Mycket trevligt! Idag städade han föresten vårt kök. Förstod inte varför, men vad himla fint det blev! Tack, Basse!
På kvällen på söndagen begav vi oss till Montjuic för att uppleva Barcelonautsikten by night. Där stod vi, högst upp på toppen och blickade ut över nåt som jag faktiskt tror är det vackraste jag har sett. Å vad blödigt. Jaja, så är det i alla fall!

Nu ska jag göra en kraftansträngning och ringa några sista samtal innan jag går hem. Ikväll ska vi ta en öl på en bar som ligger precis runt hörnet från jobbet, den är inredd som en djungel! Efter det ska jag o Julia som de spanjorer vi är gå på bio. Mamma Mia. På spanska! Kan bli kul.

Vi SKA lägga upp bilder. Förlåt.

Buenas tardes
/JF

Kommentarer
Postat av: the big M

vad är det jag hör,blev det bråk??

hur var djungeln? miss you!!!!pöss

2008-09-19 @ 11:53:38
URL: http://theblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0