Hotell Nuestra Casa.

Jo, jag och Julia bedriver nufortiden hotellverksamhet. Ytterst trevligt! Den senaste veckan har vi haft besok av fem glada lirare fran Sundsvall, inte alls fel.

Vi har hunnit med mycket, bl. a har vi varit pa pa beachparty i granslandet, pa insane-stort-knarkar-party pa forum (typ 5000 pers), sjalvklart varit pa Nasty Mondays pa Fellinis, sett pa Sahara Hotnights, hangt pa playan,picknickat hogst upp pa berget och ett antal andra grejer. Vill passa pa att tacka dessa underbara manniskor for en fantastisk vecka!!


Igar lamnades tagluffarna pa stationen da de (tyvarr) var tvugna att fortsatta sin resa genom Europa. Nagra jobbtimmar och nagra sovtimmar senare vid 2 typ anlande nasta besokare, namligen Filip och Frida. SA JAVLA BRA! Ikvall ska vi pa utomhusbio samt se pa fyrverkerier och baka scones. Lar bli succé.



Hasta pronto
/JF

Kommentarer
Postat av: emilia

hallå hotellet?? får vi komma eller?? ring mig snygging... ;P

2008-09-25 @ 19:16:10
Postat av: Den ena luffaren A

Man får väl bara ta och tacka tillbaka! Nu är vi hemma i Sverige och Sundsvall och det är inte helt fel det heller! Väl hemma fortsätter faktiskt mina spanskastudier på egen hand! Snart är jag fullärd.. Sköt om er!



Hi5

2008-09-29 @ 14:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0