Happy birthdaygirl!

Yey! Inte vilken dag som helst idag inte! Det är min fölseda! Jag tycker att födelsedagar borde vara helgdag. Alltså din egen födelsedag, inte alla födelsedagar... Mest för att jag är sjukt seg och måste jobba. ISCH!

Hade typ en asbra början på min dag. Satt o åt på La Mar Bella när klockan plötsligt slog tolv. Mina kära kompanjoner (Julia, Josefin, Johannes, Maria, Hugo o hans spanska vän Alex) sjöng för mig och personalen bjöd på kaka och shot. Sen drog vi hem till the apartment där Tove väntade. Det bjöds på förfest som vanligt innan vi drog iväg till nasty monday på Fellinis vid rambla. Riktigt trevligt ställe! Skitbra musik och mycket roligt folk! Dock stängde det redan klockan 5, så det blev ingen sen kväll.... Nu jobbar jag som sagt, tidigare på dagen har vi inte gjort nåt direkt speciellt heller, turisterna har tagit sitt pick&pack o farit hemåt. Efter jobbet blir det nog förfest igen och sen ut på opium. Jag kallar det att göra det mesta&bästa av sin fölseda!

Vi är så sjukt lama! Andra koppen kaffe på 40 min. Jag ramlar nästan av min jävla stol om jag lutar mig bakåt och jag har inte en enda bokning än så länge! Tur att jag bara har 3,5 dagar kvar här ungefär. Vet inte om det nämnts på bloggen än men min hemresa är bokad den 18. WOHO!

Om du vill ha en gratis sminkning&fotografering så hör av dig för allt i världen! / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0