Air Condition...

Idag är det spansk helgdag. Mataffären är stängd. Corte Ingles är stängt. Det spanska telemarketingföretaget som är  i lokalerna bredvid oss är stängt. Därför är AC:n avstängd. Multipartner AB är öppet. Härligt.

Vi sitter 80 pers i en lokal där man inte ens kan öppna ett fönster. Har suttit här i två timmar här nu och det börjar bli aningen varmt. Ute är det 26 grader, skulle tippa på en 30 grader här inne.. Jaja, bara fyra timmar kvar, bara att kämpa vidare.


Idag började Julia och Tjorven jobba dagtid. Det innebär att de jobbar mellan 9-15, och sen möts vi här i dörren nån minut över tre och sen sitter jag här till kl 21. Sen tar jag mig hem, ikväll är det förfest och sen Razzmatazz eller Opium, och eftersom att J&J börjar jobba tidigt imorn lär det bli tidig hemgång.

Inser ni kära medmänniskor hur mycket det här suger!?!

Problemsolving imorn innan 15. I'm on it!


Har iallafall pratat med sanslöst sköna människor i telefon idag. Made my day! Nu är rasten slut så jag måste börja ringa nu.. Oj jag glömde en jävligt kul grej också: Vattnet är slut i alla automater här. Men jag lär ju överleva. Jodå.

Hasta luego
/JF



Kommentarer
Postat av: J2-roomie och snart kollega igen!

Du! dear friend, problemlösning med raketfart imorn, jag kommer aldrig kunna pallra mig upp 07.15 här i Barca, finns inte pa kartan! ska lösas! fest ikväll, sova kan man göra när man är gammal, Multipartner far skylla sig själva om det kommer en bakis till jobbet imorn. ses snart my partner in crime! multipartner och bastu, snart far du fly! /J

2008-09-11 @ 20:57:05
Postat av: Jos

jag hatar just nu multipartner. vadå ni börjar kl 9.45?!

2008-09-12 @ 09:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0