A new face in town: /F

Jah, blogg har aldrig varit nagot av en stark sida. Men jag far la helt enkelt satsa pa att gora mitt basta, nu nar jag anda lovat att skriva ett harligt inlagg at tjejorna. Kan ju alltid borja med resan hit?

Klockan 17.40 aker vi ifran Lidkoping med hopp om att hinna till Save flygplats i tid till vart plan som gick 20.45. Tyvarr korde vi vilse har och dar; Vi gorde t.ex. en vanda i Grastorp... Blablabla mer trakigt skitsnack, ingen vill lasa - jag orkar inte skriva!
Jag har inga roliga berattelser annu, forutom att det ar skoj att se alla tjocka spanjorer. Daremot ska jag forsoka utnyttja makten jag har just nu over bloggen, sa jag ska se nu vad man kan hitta pa! [Evil laugh here]

Ikvall ska vi ut, imorgon kommer tjejornas lon, imorgon ska vi ut, dan darpa ska vi ut, sen ska vi ut, jag ska ut, sova.

Det var ett kortfattat repotage av mina tankar just for tillfallet, hoppas de har varit till nytta! Ha det gott, for det har jag.

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0