01.30?

Japp, det stämmer. Igar gick vi och la oss nar uret bara var barnet, tror inte vi gör om det. Sova kan man göra när man är 65, eller befinner sig i Lidköping.. dock har vi fatt nästan 7h skönhetssömn och en liten aterställare pa var proffisionella telefonröst, sa idag blir et provision! da ska vi flytta in i var nya lagenhet med flatscreen-tv och bubbelbadkar!
Kanske, nja, vi trivs sa bra som det är med varan tva-rum-o-kök inkl.automatisk väckarklocka i form av ett kompani grävmaskiner och 30 busvisslande medelalders byggnadsarbetare..
Igar hittade vi var nya lagenhet som vi ska erövra med vald om vi inte far den pa annat vis, en etta med TAKTERASS! egen takterass, inser ni hur perfekt det är, sena kvällar med terassparty eller te-mys! Ah, längtar redan, precis som till allt annat vi ska göra här. bio, brödbak, nasty-monday pa ferlini (barcelonas grymmaste nattklubb, än sa länge), shopping i bario gothico m.m.m.m, utbudet är oändligt! ska bara fa lön först, och en himla massa provision!!
Dumt nog har jag blivit tvingad att jobba 9-3 istället för 3-9, inte accepterat av hjärnkontoret! ska ordans idag, pronto! kan ju inte jobba sa tidigt, kommer vara en zoombie, konstant. PLUS att jag aldrig kommer träff min roomie Josefin som jag nu spenderat min tid med 24/7 och skulle nog bara bli helt bortvirrad om detta ändras, nej jag far helt enkelt tala om att det aldrig kommer funka.
Idag blev ännu en liten fixar dag, vi har fixat bilder som ska uppladdas snarast, ska även handla mat (ja mamma nu kommer veckoplaneringen igang!) fixa metrokort och hitta ett bra transoportmedel till jobbet sa vi slipper komma inspringande 14:44:59 med en svettrand i pannan och ett flas som liknar fat-mans snarkingar.. idag ska vi även ha med matlada till jobbet, hörahäpna..vi har nu, 2 veckor senare kommit pa att "Jaha vi kanske behöver nagot annat an kaffe under de 6h vi är hart arbetande pa multipartner!?" sa..pasta it is!

Japp, en smakbit pa vad som händer här i Barca..
har säkert missat allt och tagit med ingenting men sa är det...
Hasta luego amigos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är er adress girls??

tack för allt, saknar er redan ..igen:(

å tänk vad dom i bamse skrattade när dom kom på att joakim von anka badade i pengar!!

2008-09-10 @ 13:44:09
Postat av: Josefin

Jaaadu Maria (som jag antar att det är), om du läser inlägget som heter typ "vår adress", så hittar du den nog :) Kom hit snart igen! KRAM

2008-09-10 @ 18:59:24
URL: http://lostinbarcelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0