Denna dagen, ett liv.

Söndag, 16 november

Solen skiner. Kristin är här. Det är helg.

Julia är borta, känns tungt som fan faktiskt. Man sitter hela tiden hemma och väntar pa att hon ska knacka pa dörren, vilket hon mest troligt INTE kommer att göra. Tyvärr.

Idag ska jag och Kristin hinna med en massa bus, se bara:

Shoppa på Maremagnum
Fika med Tove på Starbucks
Ut och äta Tapas i Jaume Primero (Barcelonamåste!!)
Gå till Alsur Café och chilla lite..

Kommer bli en toppendag är jag helt övertygad om!


Besos
/Josefin


Kommentarer
Postat av: Anton

Jag sörjer med dig här borta, samtidigt som jag glödjs med dig och framförallt Kristin! Fan vad roligt att få vara där och träffa dig! Jag håller tummarna att Julia ska sitt förnuft till fånga och komma tillbaka. vem vet, kanske knackar det på snart? Sköt om er!

2008-11-18 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0