Antal dagar kvar till frihet: 4

Snart snart snart är det dags för semester. Tre hela långa veckor (nästan) av chillande innan jag återvänder till kalla Sverige. Skönt! Då ska jag hinna med allt det där som jag ännu inte gjort, alla museum som ska besökas, statyer som ska fotas, barer som ska testas och spanska ord som ska användas.

Tänk att jag har jobbat här i nästan tre månader!? Stört länge. Åh, jag vet, jag ska räkna ut hur många timmar jag har suttit här och stirrat in i dataskärmen..

317. 317 timmar. Och jag har 19 kvar. Hm, vad kan det bli, ungefär en femtondel kvar? Eller det kanske det inte alls blir? Det var alldeles för länge sedan jag räknade...

255 order har jag skrivit in åt the studio sen jag började här. Om man tänker att varje bokning är 4 personer, så har jag bokat in typ 1000 pers. Om varje person köper en bild, så innebär det en inkomst på 385 000 kronor för the studio. Då borde jag väl åtminstone få gratis kaffe på jobbet!?

Nog funderat för idag, dags att jobba. Idag är det strålande solsken så när jag traskar härifrån klockan 15 styr jag mot stranden för att läsa ytterligare ett par sidor i min bok, och njuta av livet här i Barcelona.

hasta pronto
/J

Kommentarer
Postat av: Mor

En av de inbokade offren kommer definitivt inte att köpa nåt kort! Så där blir det inga extra inkomster för profitörerna du jobbar för, om det nu är nån tröst? Ha det gott!

2008-11-19 @ 21:53:37
Postat av: Anonym

En av de inbokade offren kommer definitivt inte att köpa nåt kort! Så där blir det inga extra inkomster för profitörerna du jobbar för, om det nu är nån tröst? Ha det gott!

2008-11-19 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0