Kära läsare!

Här kommer sista blogginlägget på denna sida tror jag. Utan jobb blir det inte mycket tid att sitta vid internet, så ni får helt enkelt vänta tills jag kommer hem! Då ska ni få se bilder och höra historier minsann, det lovar jag.

Om 9 dagar sitter jag på planet hem till Sverige. 3,5 månader har svischat förbi så fort så att man knappt hunnit tänka, helt plötsligt är allt bara slut och det är dags att lämna det bakom sig för att påbörja nästa äventyr. Visst ska det bli jättekul att komma hem, men konstigt? Undrar hur det kommer kännas när man är hemma... Många tankar snurrar i huvudet dessa tider.

Nej, slutdeppat för nu. Ikväll ska jag träffa en massa sköna folk på Alsur café, folk som har varit min familj här i Barcelona som jag alldeles snart ska lämna och kanske aldrig träffa igen. Det gäller att ta vara på den sista tiden nu!

Så jag får tacka för mig, kul att folk har läst om mig, Julia, Tjorven och våra knäppa upptåg. Snart ses vi, håll ut! Dags för mig att börja krama ur det allra sista av Barcelona, hasta pronto, amigos!

Con amor
/Josefin

Kommentarer
Postat av: Mor

Vi längtar! Ta hand om dig och tiden som är kvar,

Kram mamma

2008-12-06 @ 10:50:03
Postat av: Annie

Hoho, fick du mitt sms eller? Julfest i Karlstad nästa lördag! KOM KOM KOM! :D

2008-12-07 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0