The day before today

Alltsa igar. Aaaah det ar irriterande utan a, a och o right?

Vi borjade kvallen pa takterassen, saa mysigt har! Varldens basta hostel, check it out. Dar motte vi Clen Clark, Teodor fra Norge, Ole, Jordan(inte hon med varldens storsta tuttar utan en canadensare), en turk som ska bli frisor plus en massa annat harligt folk.

Vi utsag oss sjalva till festledare, och drog med oss alla skona manniskor mot stan.

Sen kan man gora sahar:

Man tar en svart vaska, helst en kuvertvaska. Sen lagger man en massa viktiga saker dar i, som t.ex. mitt ID-kort, min mobil, Julias kamera, rumsnyckeln, 50 euros osv.

Sen gar man ut fran hostelet och satter sig och pratar med trevliga Slovenier pa en bank. En stund senare gar man darifran,  lamnar den svarta vaskan pa banken och hoppar in i taxin med Clen Clark.

Val framme aker taxin, da kan man lagga marke till att man inte har nagra pengar, ingen telefon osv. Da springer man efter varenda taxi man ser i desperat forsok att finna den ratta taxichaufforen som antagligen har ens vaska. Tror man.

Nar man inser att man ar totalt pank sa pratar man med Teodor fra Norge, och han ger en 50 euros for att heeeeela fodelsedagen ar forstord. Tack tack sager man.

Dagen efter sorjer man sina forlorade agodelar, fnissar pa stranden och loser problem. Om det ar svart att losa problemen gar man helt enkelt hem till Urbany och koper nya nycklar for dyra pengar.

Sen aker man hiss en svang, och pa ens dorr sitter en lapp som talar om att Ann, Josefin och Julia har en svart vaska i receptionen. Man gar helt enkelt nerfor trappan, hamtar vaskan och oppnar den.

I den ligger Julias kamera, min mobil, mitt ID osv. Problem solved!!

TaDAAAAAAAA! That's how to earn 50 euros.

Ha det gott, det har vi.
/J3 

Kommentarer
Postat av: Viktor

En fantastisk historia må jag säga! Hoppas ni firar J1/J2/J3s födelsedag för fulla muggar i natt så att säga (jag vet fortfarande inte riktigt vem som är j1 j2 och j3 men i alla fall). Såg att Anton skrivit att vi skjuter upp luffen ett par dagar, men 6e kommer vi iväg. See you soon!

2008-08-29 @ 23:52:29
Postat av: Caro

Learning by doing girls: Nu vill jag att ni alla köper varsinn midjeväska (i vilken ni lägger alla viktiga saker)som ni aldrig tar av. Okej?!

2008-08-30 @ 08:12:01
Postat av: Anonym

Men varför använder du inte midjeväska du fått av mamma Josefin Frimodig??? xD

2008-08-30 @ 15:02:53
Postat av: Mamma Ami

Hej på er alla 3.Hoppas att ni lärt er en del och även funnit er tillrätta i storstaden.Har ni skaffat nya telefonkort än,du kan ju slå en signal snart så jag får höra att allt är bra. KRAM

2008-08-30 @ 21:00:17
Postat av: josefins plastsyrra

haha, jag är inte det minsta förvånad över den svarta väskan! tror nog du bör börja använda din midjeväska nu josefin :P hoppas allt är bra där nere.

2008-08-31 @ 11:49:03
Postat av: sofia

Haha....måste säga de ja me att förvånad de blir jag inte;P Men lite kul e de allt...man måste ju ställa till de lite, allt kan juinte gå som på räls:D Ha de bra tjejer och ta hand om er puss å kram

2008-08-31 @ 21:22:53
URL: http://sofialang.blogg.se/
Postat av: Maria!

heeej!! nu uppstår jag som en liten plutt här i sverige i er blogg...

jag är as löjlig! jag har ju inte haft en dator på ett tag..men nu har jag läst alla era inlägg, å vet ni jag sitter å lipar:(Måste ni bo i spanien dummisar, jag saknar er sååå ( Men snart är det torsdag) ps jag kan även börja blogga nu juuu:)LÄS

2008-09-01 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0