Lost in Barcelona!

Not!!!!!!!!!!! :P nu Är vi framme, hela och rena (eller iaf hela). Har fátt en mystisk rumskompis med manskläder och tjejskor, spännande! (Personen X har ej ïnfunnits i várt camp medans vi var där) .. Flygresan gick kanoners, J1 fick ackompanjemang av tvá partyprissar o de andra tvá av en nervös liten snärta pà 50 jordsnurr..
Josefin höll dock pá att strörta planet innan vi kom ombord med en övervikt pà 9kg, och dà pratar vi om bagage inte mage...(det kommer väl pà vägen hem?!? höhö..)

Nej nu är det dags att utforska Barcelonas nattliga festligheter..

Mer smaskens fàr ni senare..

/J3


Kommentarer
Postat av: Anton

Det enda jag undrar är om det är till någon större betydelse om man vet vilken av J1, J2 och J3 som är vem? Eller är ni nu mera samma, fast inte samma, person?



Heja mystiska rumskompisar!

2008-08-27 @ 12:07:29
Postat av: Anonym

Bra fråga där Anton, undrar detsamma! Jag antar att det var josefins (inte tjorvens) skor som orsakade övervikten, am i right? ;)

2008-08-27 @ 12:39:33
Postat av: Viktor

Bra fråga där Anton, undrar detsamma! Jag antar att det var josefins (inte tjorvens) skor som orsakade övervikten, am i right? ;)

2008-08-27 @ 12:40:07
Postat av: agnes

ja, tack för siffrorna! underlättare VERKLIGEN

2008-08-27 @ 12:52:32
Postat av: Ebba

Tjena!!

Vad bra att allt ar bra... haha

Ar heller inte sarskillt ren, har tom pa mig mina flip-flops i dushen (eller thongs som alla australiensare kallar dem, vilket orsakar vissa missforstond!!!)



Alskar ocksa mystiksa rumskompisar. Stack till Santorini igar, och vem delar vi inte rum med om inte.... en annan dansk som tagit farjan fran Ios (som Siri helst vill slippa). Hur stor ar sannolikheten ? I och for sig delar vi rum med 23 andra sa det kan bli lite "kandisar" om man sager sa..



Vantar med spanning pa en fortsattning om er kompis!





Har ocksa funderat pa det-dar-med-namnen (J, J1 & J2) och min gissning ar att j= Tjorven, J2 = Josse och J3 = Julia. Eller jag har ingen aning. Borde veta egentligen.. jaja.



En bra klubb enligt en god van (som i och for sig vaknade upp utan klader...) ar PACHA. Han tycker om att mixa & DJ:a, men kan tyvarr inte gora detta om natterna pga att e nprast bor ovanfor honom... haha.

Sa jag har ingen aning om vad det egentligen ar. Ni far kolla sjalva..





Ha en bra kvall/natt/morgon... :D

Ses snart!! Manga kramar!!

2008-08-27 @ 19:20:31
Postat av: Caro

Små flickebarn. Klockan 3 på natten ska man sova.

2008-08-27 @ 19:36:02
Postat av: F

Hej på er, skönt att veta att allt gick bra =) Fortsätt att skriva och berätta allt som ni har för er..Pussar och kramar till er!

2008-08-27 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0