Antal timmar kvar för avfärd: 32!

-"Undra vad vi kommer bråka om när vi bor i Barcelona?" - Tjorven... Jaadu, kanske vem som väcker vem på morgonen eller vem som ringer flest gånger på kortast tid? :P

Vad ska vi med en flygbuss till? Jag har hjul på resväskan, vi ber någon hurtig spanjor skjutsa oss  in till city! Han kan se det som ett gratis träningspass med bonus i form av trevligt sällskap, vem tackar nej till något sådant? 70 kg rullpress ( notera: 70 kg INKL bagage, vilket väger 25kg ! ) .."För blondiner väger väl 120kg mindre än sin längd i centimeter" eller hur var det Josefin? (citat av : packad person av manligt kön)

Aja, det löser sig...

Nu börjar det faktiskt finnas en smula insikt i att vi snart ska åka, ska bli skönt att byta ut 17 grader pms-humörsvängande-sverigeväder som aldrig kan bestämma sig för hur det ska ha det, sol och skönt eller regn/blåst/kallt och mysigt..mot 27 grader sol och värme.
En veckas helledigt skadar ju inte heller. Inte för att min förslappade kropp har gjort särskilt mkt samhällsnytta de senaste veckorna men ändå, förutom att försörja ungefär varenda café i lidköping tillsamans med mina fikaglada vänner.

Nej, nu är det dags att börja hafsa ner högen av prylar som ligger och väntar på min säng så ska vi se hur mycket som kommer behöva sorteras bort och hur mycket jag kan handla på mig under dagens shoppingtur i Lisch !
Övervikt- Ja tack-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0