antal dagar kvar till avresa: 5

Nu känner jag att jag som det tredje och sista J:t på väg till Barca måste göra debut här på bloggen. Resfeber har definitivt infunnit sig även hos mig. Vad behöver man egentligen ha med sig till BARCELONA? Finns inte allt där? Med måttet uteställen blir ju svaret jo! Med måttet hur mycket pengar jag har på kontot just nu, NEJ! Fundering numero uno (är det spanska eller vad?) när får man första lönen?

För alla oroliga elaka fastrar där ute (och er andra som är intresserade) så kan jag tala om att vi fortfarande inte har lämnat gamla tråkiga Sverige och därmed inte heller har störtat i Madrid.

Adios amigos/ J

Kommentarer
Postat av: agnes

åå det här känns som min nya favoritblogg! dock stor förvirring: vilket j är vem?

2008-08-21 @ 12:00:27
URL: http://agnys.blogg.se/
Postat av: J

Gissa det du!

2008-08-22 @ 10:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0