antal dagar kvar till avresa: 4

Åhåhååå, vad jag jag känner mig väl förberedd när jag läser Josefins inlägg. Tänk så mycket utav alla de där sakerna jag redan gjort.... Visakortet sitter i plånboken, försäkringskort har jag sedan länge (var?!), tandborsten är väl inte mycket att göra åt (ska vi kanske först använda den ena ihop o sen byta till den andra, för att helt eliminera risken att bråka om vilken som är vems). Allt lungt så långt, men(!) Ryanair sägrt att jag bara får ha 15kg med mig, jag antar att det är någon sommarjobbare som skämtar med mig?!

Igår hängde vi på biblioteket en stund och jag missade självklart inte chansen att läsa på lite till om Barcelona, man vill ju vara uppdaterad liksom... Hittade numret till heta linjen för homosexuella och lärde mig viktiga klädkoder, modernt och sofistikerat ska det vara. Oh, herregud. Josefin planerar ju att springa runt i bikini där på gatorna, jag kan se framför mig hur kul det kommer bli!

tack o hej leverpastej (vilket påminner mig om att jag är hungrig på frukost nu. om 5 dagar sitter jag i spanien o äter vitt bröd med osaltat smör och extremt söt yoghurt.)/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0