Antal dagar kvar till avresa: 3

Nu har jag skaffat skype på våran dator, vet inte riktigt varför jag gjorde det för här hemma har vi ju varken mikrofon eller kamera. Men det är nog bra ändå, det finns så mycket onödigt på den ändå. Känner knappt någon som har skype insåg jag nu, hittade Sofia A efter en stunds letande, och det är ju inte illa det.

Har funderat ända sen jag kom hem ifrån min man, som nu lämnat staden med stort L för staden med litet k, på att ta fram resväskan och börja packa, bara för att det ska kännas som att jag kommer någonvart (finns det ordet?!). Min mor har styrt upp det hela så att stora storasyster kommer hit i morgon och vaktar mitt packande(Känns bra att hon litar på mig).

Har fått massa matnyttiga råd av pappa medans vi kollade på friidrotten, t.ex. att vi inte ska festa för mycket eftersom vi kan bli drogade då och att vi inte ska ta emot något som folk ber oss vakta åt dom.

Now it's packing time/ J

Kommentarer
Postat av: Persika

Men han är ju för rar ibland...och om någon vill ha en snus, hur gör man då?

2008-08-23 @ 16:21:08
Postat av: Caro

Jag undrar vad i packningen det är som jag ska hjälp till med? Rulla strumpor? Kommer sen, hoppas du är klar då!

2008-08-24 @ 09:22:18
Postat av: antonia

jag vet inte huuur många ggr jag har sagt ATT JAG HAR SKYYYYPE

2008-08-24 @ 17:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0