Antal dagar kvar till avresa: 2

Idag har jag ignorerat Tjorven när hon har ringt. Tillslut blev det så tjatigt att jag ringde upp, och jag får hålla med henne om att det är aningen irriterande att det inte går nån flygbuss.

NU ska jag packa. Jag har faktiskt börjat. I min lilla fina hög mitt i hallen ligger skor, handdukar, linnen och andra viktiga prylar huller om buller. Överst i högen ligger passet, hårfönen och mina nyförvärvade röda skor som jag bara MÅSTE ha med.

Efter att ha tänkt igenom saken noga har jag kommit fram till att 6 par skor är lagom många att ha med. Nej sa mamma, två par räcker. Så nu vet jag inte hur jag har det.


Det är fan inte lätt att packa.
/J

Kommentarer
Postat av: emilia

meeeen puckon.. alla heter ju j.. hur ska man veta vem som skriver vad?? ps. åk inte

pusspuss

2008-08-24 @ 23:48:58
Postat av: Josse

Meeen pucko, du känner väl igen mig? :P Hehe.

2008-08-25 @ 00:39:25
URL: http://lostinbarcelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0