Antal dagar kvar till avresa: 1 Antal timmar: 27 (ca)

Idag gick jag för sista gången på länge på Lidköpings lugna gator. Jag sörjer det inte så mycket. Kommer dock sakna gott fika (men det finns det säkert i Spanien också, har hört att croisanter (eeeeeh) med choklad i ska vara gott till frukost) och trevligt sällskap (inte för att det kommer vara brist på det heller). Åh, åt även min sista kebabtallrik på Amigo med mamma på väldigt länge. Idag var det mycket sås men lite mat, det var inte "Tjena tjejer!" som gjorde maten idag, dock blev jag fruktansvärt mätt och illamående som jag blir så fort jag äter nåt nu. Tror det är resfebern. Sofia hade haft jordens resfeber i lördags visade det sig, hon hade kräkts inför hela Landvetter! Det hoppas jag att jag slipper, dock hade hon nog inte spytt på ett flygplan, som vissa andra har gjort!

Fick nyss ett trevligt samtal från en Nisse på mitt (blivande)  jobb, råkar vara ganska säker på att han heter Christoffer och att vi pratat förut. Han skulle se hur det stod till med nerverna så här en dag innan avresa och önska mig välkommen på måndag. Ca 5 min senare ringer det en annan Nisse, som jag inte pratat med förut och tänkte fråga samma saker, jag sa att jag redan pratat med Christoffer. Jag hoppas inte han blev ledsen och tyckte jag var otrevlig, men jag gjorde faktiskt mina tack-kort.

Hej hopp flygplanskrock! /J

Kommentarer
Postat av: Anton.. den där.. du vet.. sundsvall?

Aboo! Fan vad nice med (om min grundskoleanpassade mattenivå fortfarande är fläckri) 26 timmar kvar! Jag är en aningen avundsjuk på denna så beträffliga, men på hälsan ack så slitsamma, (tänker på resfebern) "resan". Kan man kalla det resa föresten? Kanske "resbort" är ett bättre ord, för bort ska ni! MEN, det ska vi också! Så lugnet i barca varar inte längre än tills dess att vi kommer och ställer till med oreda! Blir gött som fan! Lycka till with tha Shit! Så ses vi snart! HI 5!

2008-08-25 @ 19:08:48
Postat av: Anton ?!?!?! klart vi minns dig, du är killen med de snyggaste solglas vi skådat!

Vi ser fram emot att få välkomna er till Barcelona om några veckor! Ge Martin en kartbok innan ni åker :) Hi5!

2008-08-26 @ 10:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0