antal dagar kvar till avresa: 5

03.30 what a night... (dot dot dot) honey bunny aha, honey bunny. nog med strunt, kanske lite för internt, vilket är mycket av vad den här sidan kommer bjuda på för att utesluta intresse från skvallertanter 35+ och blondinbellor..

Efter en väl genomtänkt fundering på vad som ska packas har jag inte kommit längre än innan jag började tänka. hann väl glömma av allt smart jag klurat ut innan jag hittat pappret och pennan jag fifflat bort, men, 15 (FEMTON) kilo för 92 dagar, cómo? det är ju ungefär vad väskan väger i tomvikt.. har inget svar på det förutom att jag antagligen kommer tjäna storkovan tillsammans med mina två kumpaner/samboosar och kunna shoppa upp slantarna på kläder och utekvällar (BARCELONA HAR MER UTESTÄLLEN ÄN HELA SVERIGE) !

Ne, packning, tackkort, städning, skaffa nytt körkort och övriga sysslor som kallas för måsten sparas till bättre tider.

Så nu har jag blivit av med lite skrivenergi och uppdaterat er om hur långt vi kommit i vår planering:

boende*
flyg*
jobb*
solskyddsfaktor 30,20,15 och 4
packa
skjuts till flygplats

riktigt nöjd.
hörs snart / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0